افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
عزیزی: باید تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بدون هیچگونه مانعی پرداخت شود
22 آبان 1401 - 15:25
شناسه : 33568

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد که باید تسهیلات ازدواج، ودیعه مسکن، اشتغال و فرزندآوری بدون هیچگونه مانعی پرداخت شود.

پ
پ

ابراهیم عزیزی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری با تاکید بر لزوم اجرای کامل سیاست های کلی گفت: کرامت مردم به ویژه جوانان در احقاق حق آنها در اشتغال عزتمندانه است که این کار با اجرای کامل تبصره های ۱۵ و ۱۶ بودجه شدنی است. باید تسهیلات ازدواج، ودیعه مسکن، اشتغال و فرزندآوری بدون هیچگونه مانعی پرداخت شود.

نماینده کرمانشاه با قدردانی از رئیس قوه قضائیه و رئیس و قضات دیوان عدالت برای صدور رأی هیات عمومی در جهت احقاق حق مناطق جنگی برای شاغلان و بازنشستگان، بر لزوم تسریع این موضوع در تمام شهرها و استان های مشمول تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران به نحو کامل و در همه دستگاه ها از جمله مخابرات و معلمان غیرانتفاعی اجرا شود، گفت: باید همه کارکنان شرکتی با عناوین مشابه تبدیل وضعیت شوند.

عزیزی ضمن تاکید بر لزوم حل مشکل تبدیل وضعیت معلمان نهضتی، پیش دبستانی و خرید خدماتی، خواستار حل مشکل رانندگان و واردکنندگان کامیون شد.

وی همچنین افزایش حقوق شاغلان، بازنشستگان، ایثارگران، والدین شهدا، جانبازان، رزمندگان متناسب با افزایش میزان تورم را ضروری خواند و گفت: مجلس در کنار مردم و خدمتگزار مردم است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷