افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
در مقطع کنونی “دشمن شناسی” اهمیت بالایی دارد
28 آبان 1401 - 15:25
شناسه : 33890

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در مقطع کنونی باید به دو موضوع زمان شناسی و دشمن شناسی توجه جدی داشته باشیم.

پ
پ

سردار محمد زهرایی امروز(۲۸ آبان) در دومین رزمایش جهادگران فاطمی و همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در حسینیه ثارالله کرمانشاه، با بیان اینکه هم‌اکنون درگیر جنگ ترکیبی هستیم، گفت: در شرایط کنونی یا دشمنان از جنگ مستقیم با ما خسته شده و یا چون مولفه‌های گوناگون جنگ با انقلاب را تجربه کرده و از دیگر راه‌ها نتواسته‌اند به ما ضربه وارد کنند، به این نوع جنگ روی آورده اند.

وی افزود: دشمنان زمانی که دیدند با ترور و فتنه‌های داخلی و این دست اقدامات نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، جنگ نیابتی را با پشتیبانی ۶۰ کشور تا به دندان مسلح دنیا شروع کرده و جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند و چون از این راه هم نتوانستند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند، امروز به جنگ ترکیبی روی آورده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه با اشاره به مشاهده رگه‌های ترورهای دهه ۶۰ در فتنه اخیر، گفت: دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در دهه ۶۰ حدود ۱۷ هزار نفر را در کشور ترور کردند و این روزها هم در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۷ آبان ۲۳ نفر از عزیزانمان را به شهادت رساندند.

زهرایی با بیان اینکه تاکنون ۷۰ نفر از مدافعان امنیت در کشور به شهادت رسیده اند، افزود: این آمار گرچه زیاد است، اما در مقایسه با شهدای سالهای جنگ تحمیلی که ۲۳۰ هزار شهید بوده، چیزی نیست.

وی گفت: دشمنان در فتنه اخیر تلاش کردند به بهانه تنگ شدن سفره مردم شورش پابرهنگان راه بیاندازند، غافل از اینکه انقلاب اسلامی بیش از هرچیز انقلاب پابرهنگان است، لذا محرومین جامعه در عین حال که مشکلات و سختی ها و نارسایی را می‌بینند، اما از آرمان‌های خود دست نخواهند کشید.

وی به نقش رسانه در اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و  با بیان اینکه در جنگ رسانه یکی از ابزارها “برجسته سازی” است، گفت: دشمنان از این ابزار به خوبی استفاده کرده و در ماجرای فوت خانم مهسا امینی که البته همه ما را متاسف کرد، موج سواری کردند و در این بین چند هنرمندنما هم افاضاتی داشته و آتش فتنه را گرم کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی جوانان و نوجوانان را از واقعیت کف میدان دور کردند، گفت: دشمنان در فضای مجازی به نسل جوان القا کردند که همه چیز خراب است و هیچ آینده‌ای وجود ندارد و همه چیز به بن بست رسیده و همین ها را مدام تکرار کردند و امروز متاسفانه این تفکر در بین برخی جوان ها وجود دارد.

وی ادامه داد: دشمنان به خوبی از ابرازهای فضای مجازی به نفع خود استفاده کرده و با تکرار دروغ های خود برخی از افراد جامعه را با خود همراه کرده و تنها در طول ۶۰ روز ۵۰ هزار نوع دروغ را به خورد مردم داده و تکرار کردند.

برای مقابله با دشمنان باید به دو موضوع زمان شناسی و دشمن شناسی توجه داشته باشیم 

رئیس سازمان بسیج سازندگی در ادامه با بیان اینکه در شرایط کنونی برای مقابله با دشمنان باید به دو موضوع زمان شناسی و دشمن شناسی توجه جدی داشته باشیم، گفت: در حوزه زمان شناسی باید هوشیار بوده و به موقع به تکلیف خود عمل کنیم و صحنه را خالی نکنیم و بی تفاوت هم نباشیم. در طول تاریخ بی تفاوتی انسانها بیشترین ضربه را به اسلام وارد کرده، کما اینکه قیام عاشورا در پی بی تفاوتی مسلمانان رخ داد.

وی در ادامه با بیان اینکه در شرایط کنونی بیش از هر زمانی دیگری باید دشمن شناس باشیم، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب هم اکنون به ارکان اصلی انقلاب یعنی ولایت، مردم و نمادهای اسلامی یعنی چادر و مسجد و قرآن حمله کرده اند و به همین دلیل است که از آن به عنوان جنگ ترکیبی یاد می کنند و ما نیز باید به صورت ترکیبی به مقابله با همه آنها برویم.

 باید فضای رسانه‌ای کشور را با اخبار امیدوارکننده پُر کنیم 

وی در ادامه با بیان اینکه امروز در کشور مشکل داریم، بی عرضگی و بی کفایتی داریم و باید با همه اینها مقابله کنیم، تاکید کرد: هرچه دشمنان داعش‌وارتر و با خشونت بیشتر به ما حمله کنند باید شتابمان را برای خدمت به مردم بالا ببریم.

وی با بیان اینکه بسیجیان تهدیدها را به فرصت تبدیل می کنند، گفت: باید فضای رسانه‌ای کشور را با اخبار امیدوار کننده پر کرده و با کار جهادی جامعه را امیدوار کنیم.

زهرایی با بیان اینکه در هفته بسیج ۱۴ هزار گروه جهادی از مجموع ۴۲ هزار گروه جهادی به مناطق محروم کشور اعزام خواهند شد، گفت: اعزام ها از پنجشنبه (۲۶ آبان) در سراسر کشور  آغاز و تا ۱۵ آذر ادامه خواهد داشت.

 انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷