افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
توزیع گوشت منجمد برای کاهش قیمت گوشت در کرمانشاه
15 آذر 1401 - 21:08
شناسه : 34814

سرپرست فرمانداری کرمانشاه از توزیع گوشت منجمد برای کاهش قیمت گوشت در کرمانشاه خبر داد.

پ
پ

ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست فرمانداری کرمانشاه در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان کرمانشاه که در سالن شهید رجایی فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت : براساس گزارش‌های ارائه شده کمبودی برای اقلام اساسی در کرمانشاه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه محدودیتی در توزیع مرغ با توجه به کاهش قیمت وجود ندارد، افزود: قیمت گوشت قرمز با توجه به روند صادرات افزایش یافته است که از هفته گذشته ممنوعیت صادرات دام در استان کرمانشاه اعمال شد و با توزیع گوشت منجمد توسط پشتیبانی امور دام نیز امکان کاهش قیمت وجود دارد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه کاهش قیمت گوشت قرمز را منوط به بازرسی و نظارت بر بازار دانست و بیان کرد: توزیع گوشت منجمد براساس درخواست تأمین بازار توسط جهاد کشاورزی و تنظیم بازار و توسط پشتیبانی امور دام و از طریق عاملان فروش همچون فروشگاه‌های بزرگ به کاهش قیمت گوشت قرمز کمک خواهد کرد.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه دولت سیزدهم برای برطرف شدن مشکلات بازار و رفع مشکلات معیشت مردم در حال تلاش است، گفت: براساس این تلاش‌ها کمبودی برای اقلام اساسی در بازار وجود ندارد و میزان دسترسی به اقلام اساسی مورد نیاز خانوار کرمانشاهی نیز هر هفته رصد شود تا برای توزیع موارد مورد نیاز دستور‌های لازم صادر شود.

وی عنوان کرد: در دو سال گذشته در روند توزیع میوه شب عید مشکلاتی وجود داشت که باید با برنامه‌ریزی دقیق این مشکلات امسال تکرار نشود و خرید میوه براساس ارزیابی تعاون روستایی از میزان تقاضای بازار کرمانشاه در چند روز آینده انجام خواهد شد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷