افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
حمایت از تولید باید به گونه ای باشد که  هزینه های تولید کاهش یابد
20 اردیبهشت 1402 - 10:01
شناسه : 37525

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه: حمایت از تولید باید به گونه ای باشد که هزینه های تولید کاهش یابد.

پ
پ
به گزارش افق کرمانشاه، حمایت از تولید باید به گونه ای باشد که  هزینه های تولید کاهش یابدرئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از سال ۱۳۸۸ تاکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی  با شناخت دقیق از مسائل کشور، موضوعات اقتصادی را به عنوان شعار سال ابلاغ کرده اند افزود: امسال هم مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان شعار سال ابلاغ شد.
حسن نوروزی اظهار داشت: دولت در سطح کلان و شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز در سطح استان مکلف اند برای تحقق شعار سال برنامه ریزی کنند.
وی  با بیان اینکه حمایت از تولید باید به گونه‌ای باشد که  هزینه‌های تولید کاهش یابد خاطر نشان کرد: برنامه‌های مختلفی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان در این راستا مصوب شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، کشاورزی و مناطق ویژه  اقتصادی استان از جمله این برنامه‌ها است.
وی به وجود ۲ هزار و ۶۷۱ واحد تولیدی استان در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی اشاره کرد و گفت: ۸۶۰ واحد صنعتی (حدود ۳۳ درصد از واحد‌های صنعتی) استان نیمه فعال و یا تعطیل هستند.
نوروزی بازدید مستمر از این واحد‌ها و شناسایی آسیب‌ها  رااز برنامه‌های کارگروه اشتغال استان عنوان کرد و افزود: باید واحد‌های بزرگ را تشویق کرد که عضو بازار سرمایه شوند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه وجود مرز مشترک با  کشور عراق را یکی از ظرفیت‌های مهم استان  عنوان کرد و گفت: با هدایت منابع بودجه عمومی ،تسهیلات بانکی و آسیب شناسی از مسائل اقتصادی و سرعت بخشی به طرح‌های پیشران استان باید به تحقق برنامه ها‌ی امسال  کمک کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷