افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
سومین همایش ملی معماری فضا‌های دانشگاهی دردانشگاه رازی کرمانشاه آغاز به کار کرد.
20 اردیبهشت 1402 - 13:01
شناسه : 37541

سومین همایش ملی معماری فضا‌های دانشگاهی (با اولویت چالش‌ها و راهکار‌های پیشِ روی معماری فضا‌های دانشگاهی) در دانشگاه رازی کرمانشاه در حال برگزاری است.

پ
پ

به گزارش صداوسیما مرکز کرمانشاه، دبیر اجرایی سومین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی گفت: این همایش دو روزه از صبح امروزسومین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی دردانشگاه رازی کرمانشاه آغاز به کار کرد . چهارشنبه بیستم اردیبهشت آغاز شد و صبح روز پنجشنبه به پایان می رسد.

جواد گودینی افزود: همایش ملی فضاهای دانشگاهی در دو دوره پیشین خود ابعاد مختلفی از معماری در این فضاها را مورد توجه قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: روسای دانشگاههای سراسرکشور در این همایش دو روزه که در سالن دانشکده ادبیات دانشگاه رازی برگزار می شود شرکت می کنند. علاقمندان می توانند این همایش را به صورت مجازی در لینک دانشگاه رازی کرمانشاه، مشاهده کنند. در این همایش محورهایی همچون پایداری، توسعه کمی، کیفی و آموزش که در ادبیات فعلی کشور (به ویژه در ارتباط با فضاهای دانشگاهی) مطرح هستند، معرفی می شود. پایداری و معماری فضاهای دانشگاهی، سوابق تاریخی و معاصر معماری پایدار در فضاهای دانشگاهی، برنامه ریزی و طراحی فضاهای دانشگاهی پایدار، پایداری معماری فضاهای دانشگاهی از منظر فنون ساختمان، پایداری زیست‌محیطی در معماری فضاهای دانشگاهی، پایداری اجتماعی در معماری فضاهای دانشگاهی، پایداری اقتصادی در معماری فضاهای دانشگاهی، رابطه پایداری معماری فضاهای دانشگاهی با بوم، جغرافیا، اقلیم، توسعه کمی وکیفی و معماری فضاهای دانشگاهی، جایگاه معماری اسلامی و انسان‌محور در فضاهای دانشگاهی، مقاوم‌سازی فضاهای دانشگاهی، ظرفیت‌ها و کمبودهای معماری فضاهای دانشگاهی، نسل‌های جدید دانشگاهی، پدافند غیرعامل در معماری فضاهای دانشگاهی، ثبت، حفاظت و مرمت فضاهای دانشگاهی، مدیریت سبز در فضاهای دانشگاهی، ارتباط فضاهای دانشگاهی با سکونتگاه های شهری، روانشناسی محیطی و ارتقاء تعامل انسان با محیطی، آموزش و معماری فضاهای دانشگاهی، ارتقاء یادگیری در پرتو معماری محیط های آموزشی، آموزش مجازی و فضاهای دانشگاهی و ارتباط میان فضاهای تاریخی و فضاهای آموزشی از بخش ها و محور های اصلی همایش است. همچنین امکان حضور مجازی در این همایش (در بستر اسکای­‌روم) به آدرس https://www.skyroom.online/ch/raziarch/3ncuca فراهم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷