افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
راه اندازی سامانه پنجره مدیریت زمین برای مقابله با زمین خواری
15 خرداد 1402 - 14:01
شناسه : 38625

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه از راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین برای مبارزه با زمین خواری در کرمانشاه خبر داد.

پ
پ

 به گزارش افق کرمانشاه ،راه اندازی سامانه پنجره مدیریت زمین برای مقابله با زمین خواری کولانی اظهار کرد: سامانه پنجره واحد زمین طرحی برای مقابله با زمین خواری است و این سامانه تصرف غیرقانونی و دست اندازی بر املاک را کوتاه کرده و ضرورت مقابله با زمین خواری از دلایل توجیهی راه اندازی این سامانه است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری کرمانشاه با اشاره به جلوگیری از سردرگمی و پیش گیری از مفاسد زمین خواری و بحث استعلامات و نظارت دقیق در پاسخ به استعمالات، تصریح کرد: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین هنوز به طور ۱۰۰ درصدی در استان کرمانشاه اجرا نشده و این مهم همکاری همه دستگاه‌ها از جمله جهاد کشاورزی، شهرداری، بنیاد مسکن، راه و شهر سازی، و سازمان صمت را می‌طلبد.
وی عنوان کرد: متقاضیان زمین برای طرح‌های اقتصادی می‌توانند با ورود به این سامانه و با مشاهده اراضی مستعد بهره برداری در غالب طرح‌های مختلف بدون نیاز به مراجعه حضوری در زمان کوتاهی مجوز‌های مورد نیاز را دریافت کنند.
کولانی در ادامه گفت: نظر به اینکه ما راهبری و هماهنگ کننده این موضوع هستیم، هر دستگاهی موظف است آن سازوکار‌ها و زیر ساخت‌های خود را وارد سامانه کند و طرح سامانه پنجره واحد زمین از مرداد ماه سال گذشته اجرایی شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷