افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 1 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33745 تعداد نوشته های امروز : 19×
ثبت نام ۱۲۰ هزار دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت استان کرمانشاه
21 تیر 1402 - 11:29
شناسه : 41409

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه: تاکنون ۱۲۰ هزار دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،ثبت نام ۱۲۰ هزار دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت استان کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در برنامه گفتگوی ویژه خبر شبکه استانی زاگرس با اشاره به اینکه شعار تابستان امسال غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان  “تربیت بدون توقف” است خاطر نشان کرد:  غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در حوزه‌های مختلف  فرهنگی، ورزشی،   علمی و هنری انجام می شود.
سلمان محمدی با بیان اینکه ۳۷۰ هزار دانش آموز در استان کرمانشاه در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل اند گفت: ۲۶ هزار معلم  نیز  کار تدریس به دانش آموزان را بر عهده دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  افزود:  در استان ۴ هزار مدرسه با ۱۵ هزار کلاس درس وجود دارد.
وی با بیان اینکه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان نیاز به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است گفت: با برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت دانش آموزان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیشتر آشنا خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به  فرآیند  ثبت نام دانش آموزان از اردیبهشت امسال گفت: والدین فرزندان خود را در نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود ثبت نام کنند.
وی افزود: دریافت وجه اجباری از والدین به هنگام ثبت نام فرزندان غیرقانونی است و والدین در صورت برخورد با این مورد موضوع را به بازرسان آموزش و پرورش استان اطلاع دهند.
محمدی گفت: در طرح شهید عجمیان نیز خیران و گروه‌های جهادی تلاش خواهند کرد تا در مناطق  کم برخوردار به فراهم آوردن امکانات برای تحصیل دانش آموزان کمک کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷