افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
اجرای تمهیدات ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا حسینی در کرمانشاه
05 مرداد 1402 - 15:32
شناسه : 43076

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی به منظور برقراری نظم و امنیت ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا حسینی در کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه اجرا می‌شود.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه ، اجرای تمهیدات ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا حسینی در کرمانشاهمحمد حیدری اضافه کرد:  در این راستا پلیس راهور تدابیر و تمهیدات ویژه را برای برگزاری مراسم عزاداری در این ایام و شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی با همکاری سایر دستگاه‌های متولی در نظر گرفته تا با آمادگی کامل و با تجهیزات در اختیار، روان سازی ترافیکی را برای تردد عزاداران و هیئات مذهبی در دستور کارقرار دهد.
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه  از مسئولین هیئات مذهبی و عموم شهروندان خواست در جهت ایمنی تردد عابران و توجه بیشتر رانندگان به تردد عابران پیاده در مسیر‌ها و راه‌ها به خصوص در شب‌ها، قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کنند.
سرهنگ حیدری افزود : عزاداران از تداخل خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها به داخل جمعیت هیئات خودداری و در روز تاسوعا و عاشورا از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و ظرفیت معابر را برای تردد هیئات عزاداری باز نگه دارند.
وی گفت: در زمان اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی از معابر مجاور و جایگزین استفاده و از توقف در معابر پیرامونی و در محدوده ۱۰۰ متری تکایا، مساجد و هیئات خودداری کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷