افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
مطالعات اولیه برای راه اندازی  شهر بازی جدید کرمانشاه در حال انجام است
23 مرداد 1402 - 12:29
شناسه : 44877

شهردار کرمانشاه از انتخاب سرمایه گذار برای اجرای طرح خبر داد و گفت:فاز اول راه اندازی شهربازی کرمانشاه که شامل انجام مطالعات و تهیه طرح می‌باشد انجام شده است .

پ
پ

به گزارش  افق کرمانشاه،  مطالعات اولیه برای راه اندازی  شهر بازی جدید کرمانشاه در حال انجام استنادر نوروزی افزود:شهربازی کرمانشاه پیش ازاین به فردی واگذار شده بود که توانایی لازم برای راه اندازیطرح را نداشت  و پس از سپری شدن روال قانونی شهربازی از وی خلع ید شد .

شهردار کرمانشاه بااشاره به انتخاب سرمایه گذار جدید برای اجرای طرح تصریح کرد: تا کنون سه جلسه  کاری با سرمایه گذار طرح  برگزار شده است  و توانایی وی برای انجام طرح بررسی شده است . 
وی با بیان اینکه شهربازی کرمانشاه ۱۳/۵ هکتار مساحت دارد و نیازمند سرمایه گذاری سیصد میلیارد تومانی است افزود:قطعا اتمام راه اندازی پروژه تفریحی و سرگرمی شهربازی سه سال زمان میخواهد.
شهردار کرمانشاه همچنین در خصوص روند به طول انجامیدن تله کابین طاقبستان نیز گفت:انجام این برنامه متوقف شده زیرا  باید مجوز اجرای طرح را چندین نهاد مختلف صادر کنندو تا زمانی که این موضوع محقق نشود عملا شهرداری نمی‌تواند کاری کند

نادر نوروزی تصریح کرد: با این وجود شهرداری همچنان در حال مکاتبه می‌باشد و منتظر نظر پایگاه جهانی طاقبستان و مجوز میراث فرهنگی هستیم و در صورتی که مجوز صادر شود قطعا تله کابین در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷