افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در کرمانشاه
28 مرداد 1402 - 12:28
شناسه : 45236

اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان جوانان و بزرگسالان برای شرکت در مسابقات جهانی در کرمانشاه در حال برگزاری است .

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در کرمانشاهحامد دارابی افزود: آخرین مرحله اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد ناشنوایان جوانان و بزرگسالان از امروز (۲۸ مرداد) در محل خانه کشتی کرمانشاه آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه پیدا دارد .
وی گفت: این اردو به منظور حضور ملی پوشان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی بیشکک قرقیزستان است که ۱۵ شهریور برگزار خواهد شد.
رئیس هیات ورزش ناشنوایان استان کرمانشاه با بیان اینکه ۱۴  ملی پوش و کادر فنی در بخش جوانان و ۱۶ نفر هم در بخش بزرگسالان در این اردو حضور دارند، گفت: ملی پوشان در بخش جوانان زیر نظر محمد طلایی و در بخش بزرگسالان زیر نظر علیرضا زند به عنوان سرمربی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.
وی ادامه داد: از استان کرمانشاه چهار نفر کشتی گیر و کادر فنی در ترکیب تیم‌های ملی کشتی آزاد ناشنویان جوانان و بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی قرار دارند.
دارابی افزود: از استان کرمانشاه در رده سنی جوانان تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان، سید یارشار حسینی و محمدحسن رحیمی به عنوان کشتی گیر و مصطفی معینی به عنوان مربی و در بخش بزرگسالان هم کیوان رستم آبادی در ترکیب تیم ملی قرار دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷