افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
برف و باران فردا دوباره مهمان کرمانشاهی‌ها می‌شود
30 دی 1400 - 9:30
شناسه : 17065

با ورود سامانه بارشی جدید به جو منطقه، از فردا (پنجشنبه) شاهد بارش برف و باران در استان کرمانشاه خواهیم بود.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان، بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های برف و باران دوباره مهمان کرمانشاهی‌ها می‌شودهواشناسی، موج بارشی دیگری فردا (پنجشنبه) جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده ضمن افزایش نسبی حداقل دمای امشب، در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارش برف و باران در سطح استان می‌شود.

بر اساس این گزارش، شرایط ناپایدار در نیمه غربی استان از نمود بیشتری برخوردار بوده انتظار می‌رود بارش برف، بخصوص در منطقه اورامانات و مناطق سرد و معتدل نیمه غربی، نسبتاً سنگین باشد، همچنین با توجه به برودت هوا، بارش حتی در مناطق گرمسیر استان نیز به شکل رگبار برف مشاهده خواهد شد.

از آنجا که این موج در بعضی ساعات با وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه می‌شود، کولاک برف بویژه در مناطق یادشده دور از انتظار نیست، همچنین وزش باد ممکن است هوای مناطق مرزی استان را کم و بیش غبارآلود کند.

با عبور این سامانه، از روز جمعه تا روز یکشنبه مجدداً شاهد استقرار شرایط پایدار جوی خواهیم بود که مهمترین پیامد آن تداوم هوای سرد، یخبندان و مه، بویژه در اوایل روز و بخصوص در مناطق مرطوب (حواشی رودخانه ها) از نواحی غربی استان خواهد بود.

پیش بینی می‌شود در مدت یاد شده حداقل دمای شبانه به طور غالب، در مناطق گرمسیری بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر، در مناطق معتدل بین ۱۲ تا ۱۶ و در مناطق سردسیر بین ۱۶ تا ۲۲ درجه زیر صفر به ثبت برسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷