افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
08 اردیبهشت 1401 - 21:31
شناسه : 22728

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در جمع فعالان کار و تولید ،امیدآفرینی و تقویت روحیه کار و سازندگی را مهمترین نیاز امروز جامعه دانست .

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، رئیس کانون بازنشستگان استان با اشاره به جمعیت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفری بازنشستگان کشور گفت : بیش از ۲ میلیون نفر آنان کارگرند که با مشکلات درمانی روبه‌رو هستند و بیمه‌های تکمیلی هم به نوعی تحمیل هزینه است .
متولیان انجمن های صنفی کارفرمایی استان معتقدند تعیین عوارض گمرکی برای محصول نهایی صادراتی در واقع چوب لای چرخ تولید کنندگان گذاشتن است در حالی که همه جای دنیا به جای گرفتن عوارض ، به تولیدکنندگان جایزه صادراتی می دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در جمع فعالان کار و تولید ،امیدآفرینی و تقویت روحیه کار و سازندگی را مهمترین نیاز امروز جامعه دانست .
متولیان می‌گویند : تدوین سند کشوری زیست بوم اشتغال در استان کرمانشاه بر اساس مهارت بازار و فرهنگ‌سازی در این حوزه در حال انجام است .
این سند با سند توسعه اقتصاد که نرخ رشد ۷ درصدی را برای استان هدف‌گذاری کرده تلفیق شده و پس از تصویب در شورای برنامه‌ریزی به فرمانداران دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷