افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
صید ماهیان گرمابی در کرمانشاه آغاز شد
23 آبان 1401 - 15:25
شناسه : 33614

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه با اشاره به آغاز صید ماهیان گرمابی در استان، برآورد کرد امسال ۷۶۰۰  تن انواع ماهیان گرمابی در کرمانشاه تولید شود.

پ
پ

سیدفرزاد افضلی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته ۵۴۰۰ تن انواع ماهیان گرمابی از مجتمع پرورش ماهی شهدای قصرشیرین و دیگر مجتمع های پرورش ماهیان گرمابی استان برداشت شد، افزود: برآورد می کنیم این میزان امسال به حدود ۵۶۰۰ تن برسد.

 افضلی اشاره‌ای هم به تولیدات ماهیان گرمابی در منابع آبی طبیعی و غیرطبیعی استان داشت و اضافه کرد: امسال حدود دو هزار تن ماهی گرمابی از این منابع آبی نیز تولید خواهد شد و در مجموع تولید ماهیان گرمابی استان به ۷۶۰۰ تن خواهد رسید.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه افزود: کپور، آمور، فیتوفاگ و بیگ هد(سرگنده) از جمله انواع ماهیان گرمابی هستند که در استان کرمانشاه تولید می شوند.

 وی با بیان اینکه بیشترین ماهیان گرمابی استان کرمانشاه در مجتمع پرورش ماهی شهدای قصرشیرین تولید می‌شود، گفت: در دیگر شهرستان‌ها هم مزارع منفرد پرورش ماهی گرمابی داریم.

افضلی با اشاره به جایگاه قابل قبول استان کرمانشاه در زمینه تولید ماهیان گرمابی در کشور، گفت: این استان رتبه اول تولید ماهیان گرمابی را در بین استان‌های غیرساحلی دارد.

به گفته افضلی برداشت ماهیان گرمابی در استان کرمانشاه تا یک ماه آینده ادامه می یابد.

 انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷