افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33487 تعداد نوشته های امروز : 12×
انجام بیش از ۱۲۲ میلیون تردد در سطح جاده‌های استان
10 آذر 1401 - 11:08
شناسه : 34536

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۲۲ میلیون تردد در سطح جاده‌های استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی داشته است.

پ
پ

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از مجموع تردد‌های انجام شده ۱۸ میلیون و ۳۳۵ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سنگین انجام شده که نسبت به سال گذشته با تردد ۸۳ میلیون و ۶۰۳ هزار تردد افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

وی توضیح داد: تردد وسایل نقلیه سبک افزایش چشمگیری داشته که آمار ثبت شده ۱۰۳ میلیون و ۹۸۴ هزار تردد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی داشته است.

کرمی اضافه کرد: بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون با تعداد ۶ میلیون و ۴۸۳ هزار تردد و کمترین تردد در محور سنقروکلیایی به میان‌راهان با ۵۵۲ هزار تردد ثبت شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: ۴۰ دستگاه دوربین ثبت تخلف هوشمند، چهار دستگاه توزین حین حرکت و ۸۲ دستگاه تردد شمار در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه و ۳۳ دوربین نظارتی بصورت شبانه روزی فعال و تردد در جاده‌های استان کرمانشاه و وظیفه خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای را انجام می‌دهند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷