افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
حمایت کامل دستگاه قضائی از اقدامات پلیس
07 تیر 1400 - 8:39
شناسه : 3629

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با مجرمان قرار دارد، تأکید کرد: دستگاه قضایی از اقدامات پلیس کاملا حمایت می‌کند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران حمایت کامل دستگاه قضائی از اقدامات پلیسانتظامی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد، اظهار داشت: امروز بخش زیادی از امنیت جامعه برعهده پلیس و دستگاه قضائی قرار دارد و آن‌ها نیز با همه توان برای تحقق این مهم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت جامعه در اختیار پلیس قرار دارد، گفت: امروز بدون اغراق، کشورمان و استان کرمانشاه از امنیت خوب و قابل قبولی برخوردار است که این موضوع بیانگر حضور موثر و مفید پلیس در جامعه می‌باشد.

توسلی زاده افزود: اقدامات موثر پلیس در جامعه و امنیت خوبی که برقرار کرده باعث شده است تا دستگاه قضائی نیز خود را مکلف به حمایت از برنامه‌های نیروی انتظامی بداند و از این پس هم با جدیت به حمایت‌های خود ادامه می‌دهد.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه ۹۰ درصد افراد زندانی در کرمانشاه را مربوط به جرائم سرقت و مواد مخدر عنوان کرد و گفت: متاسفانه ۶۰ درصد زندانیان هم پس از آزادی مجددا مرتکب جرم می‌شوند.

وی با بیان اینکه بسیاری از جرائم آسیب‌های روحی زیادی در جامعه به همراه دارد، افزود: باید با کمک پلیس و دیگر دستگاه‌های مسئول به سمت پیشگیری از وقوع جرم حرکت کنیم و اجازه ندهیم جرائم کوچک تبدیل به جرائم بزرگتر و خشن شوند.

توسلی زاده همچنین حبس زدایی را یکی از اولویت‌های دستگاه قضائی عنوان کرد و گفت: قطعا زندان جای مجرمان خطرناک و آنهائیست که امنیت روانی جامعه را به چالش می‌کشند که با این افراد قاطعانه برخورد خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم به هر دلیلی در جامعه اخلال ایجاد کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷