افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 1 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33743 تعداد نوشته های امروز : 17×
هازارد: صلاح با اختلاف بهتر از من است/ بدشانسی من در رئال به خاطر کرونا بود
10 مهر 1403 - 11:01
شناسه : 67100

ادن هازارد با اعلام دلیل خداحافظی زودهنگامش اعتراف کرد محمد صلاح بازیکن به مراتب بهتری نسبت به او بوده است.

پ
پ

ادن هازارد، بازیکن سابق چلسی و رئال مادرید، در ۳۲سالگی از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد. او تابستان سال قبل به همکاری با رئال مادرید پایان داد. هازارد و صلاح دو تن از بهترین استعدادهای لیگ برتر هستند که در دهه گذشته درخشیدند. بازیکن سابق چلسی دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد و همچنین دو قهرمانی در لیگ اروپا را نیز به نام خود ثبت کرد. صلاح مصری نیز قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با تیمش به دست آورده است. هر دو بازیکن به دلیل توانایی‌هایشان مورد تحسین قرار گرفته‌اند. اسپورت بایبل به‌تازگی از هازارد پرسید که بین او و صلاح کدام بازیکن برتری بوده است؟

هازارد در پاسخ به این سوال گفت: مو صلاح، با اختلاف زیاد! زمانی که در بازل بازی می‌کرد، روبه‌رویش قرار گرفتم و عملکردش در دیدار مقابل ما خیلی درخشان بود و سپس او را خریدیم. در فوتبال فرازونشیب‌هایی وجود دارد و به همین خاطر دوران خوبی در چلسی نداشت و سپس کاری که در لیورپول انجام داد فوق‌العاده بود.

هازارد قبل از انتقال به رئال مادرید در چلسی یک فوق ستاره بود و سال‌ها نمایش درخشانی با پیراهن آبی‌پوشان لندنی داشت. او با رقم بسیار بالایی راهی رئال مادرید شد اما آسیب‌دیدگی‌های پیاپی، او را به یکی از ناکام‌ترین خریدهای تاریخ باشگاه رئال تبدیل کرد.

ستاره سابق بلژیک درباره مشکلاتی که در رئال داشت، گفت: فکر می‌کنم آن زمان کمی بدشانس بودم. داستان از این قرار بود که من به دالاس رفتم تا عمل جراحی روی مچ پایم انجام دهم، سپس به مادرید برگشتم و اوج کرونا بود. دو تا دو ماه و نیم مبتلا به کووید بودم و در خانه تنها قرنطینه شدم. به همین خاطر فیزیوتراپی بعد از عمل نداشتم و به تنهایی کارهای درمانی‌ام را انجام دادم. الان به عقب برگردم به دکتر می‌گویم یک فیزیوتراپ در کنارم قرار دهد و بتوانم بعد از عمل دوران نقاهت را خیلی خوب سپری کنم. وقتی کرونا تمام شد، به زمین برگشتیم و دیدم مچ پایم مثل قبل نیست و بعد از آن فصل فهمیدم دیگر نمی‌توانم ادامه دهم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷