افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت جانباز بهرام خونسیاوشان
12 تیر 1401 - 9:29
شناسه : 25623

آیت‌الله مصطفی علما، امام‌جمعه و بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی شهادت جانباز گرانقدر حاج «بهرام خونسیاوشان» را تسلیت گفتند.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه،آیت‌الله مصطفی علما، امام‌جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درشهادت جانباز بهرام خونسیاوشان و همچنین بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه  در پیام مشترکی شهادت جانباز گرانقدر حاج «بهرام خونسیاوشان» را تسلیت گفتند . 
در متن این پیام آمده است:
انا الله و انا الیه راجعون
جانباز گرانقدر ۷۰ درصد حاج بهرام خونسیاوشان که از نمونه‌های صبر و ایثار و ازخودگذشتگی در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، مایه سربلندی و افتخار خطه خون رنگ کرمانشاه است.
بی تردید پاداش صبر و فداکاری این شهید والامقام موجب رحمت واسعه الهی و همجواری با اولیاء و شهدای گرانقدر خواهد بود.
بدینوسیله ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر خانواده محترم این شهید عزیز و مردم شهید پرور استان کرمانشاه، از خداوند متعال همنشینی با ائمه اطهار علیهم السلام را برای این شهید بزرگوار مسئلت می‌نماییم.
«بهرام خونسیاوشان» جانباز ۷۰ درصد  شهرستان  ثلاث باباجانی پس از تحمل ۳۴ سال رنج جانبازی، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.
«بهرام خونسیاوشان» سال ۱۳۴۹ در روستای «پشت کر» از توابع شهرستان ثلاث باباجانی به دنیا آمد ودر۱۹ شهریور ۱۳۶۴ و در سن ۱۵ سالگی با عضویت در بسیج وارد جبهه‌های جنگ شد وسرانجام در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شاخ شمیران ثلاث باباجانی در حین درگیری با نیرو‌های دشمن بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه سر، صورت، دست و پا مجروح شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷