افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
مردم و مسئولان به جوانان برای تشکیل خانواده کمک کنند
21 تیر 1401 - 1:30
شناسه : 26009

کارشناس مسائل اجتماعی گفت:ضرورت دارد مسئولان با ایجاد ساز و کار‌هایی، امتیاز‌ها وخدمات ویژه‌ای برای افراد متاهل در جامعه و محیط کار به خصوص برای خانم‌ها تدوین کنند.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، مردم و مسئولان به جوانان برای تشکیل خانواده کمک کنندرائفی پور کارشناس مسائل اجتماعی درهمایش مردمی حریم خانواده در کرمانشاه گذشته در پارک شرقی طاق بستان برگزارشد گفت: باید بیش از پیش برای بنیان خانواده اعتبار فرهنگی، اجتماعی واقتصادی درنظر گرفت.
وی افزود:ضرورت دارد مسئولان با ایجاد ساز و کار‌هایی، امتیاز‌ها وخدمات ویژه‌ای برای افراد متاهل در جامعه و محیط کار به خصوص برای خانم‌ها تدوین کنند.
کارشناس مسائل اجتماعی ادامه داد: حاصل تحقیقات متعدد و گسترده بیانگر وجود رابطه غیر قابل انکار بین داشتن ایمان دینی خانواده و تقویت سلامتی روحی و روانی، پاکدامنی، پایداری ازدواج، کاهش جرم و اعتیاد است.
قوام و دوام هر جامعه وابسته به استحکام خانواده­هاست و آگاهی از دستورات تربیتی اسلام و پای بندی به اخلاق حسنه در محیط خانواده مهم­ترین قدم در رسیدن به این اهداف مقدس می­باشد.
رائفی پور در ادامه سخنانش از دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای خواست افرادی را در فعالیت‌ها و برنامه‌هایشان به کار گیرند یا دعوت کنند که رفتار گفتار و زندگیشان خود الگوی سازنده برای تحکیم بنیان خانواده باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷