افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
خدمات ویژه بیمه سلامت برای زوار اربعین در کرمانشاه
22 شهریور 1401 - 18:08
شناسه : 29945

سرپرست بیمه سلامت استان کرمانشاه از چاپ نسخ ویژه اربعین خبر داد و افزود: با استفاده از این نسخ غیرالکترونیکی زوار می‌توانند در طول مسیر در استان از خدمات درمانی با تعرفه بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

پ
پ

دکتر رضا تحویلیان با بیان اینکه هم اکنون تمام نسخ استان بصورت الکترونیکی ثبت و پذیرش می‌شوند، گفت: در همین راستا نسخی که بصورت غیرالکترونیکی باشد مشمول تعرفه‌های بیمه‌ای نمی‌شود.

تحویلیان با اشاره عدم دسترسی زوار اربعین به نسخ الکترونیکی و عدم امکان ثبت الکترونیکی نسخ در موکب‌های درمانی، گفت: در همین راستا جهت رفاه حال زوار نسخ ویژه‌ای برای این ایام (اربعین ۱۴۰۱) به چاپ رسیده و در اختیار موکب‌های درمانی قرار داده شده است.

وی افزود: چنانچه یک زائر به درمان سرپایی نیاز پیدا کند، می‌تواند به موکب‌های درمانی که از قبل مشخص شده مراجعه کند. پزشکان در این موکب‌ها خدمات درمانی و تشخیصی از جمله دارو، رادیولوژی، آزمایش و … را در این نسخ سه برگی نوشته و در اختیار بیمار قرار می‌دهند.

تحویلیان گفت: بیماران با استفاده از این نسخ می‌توانند از داروخانه‌ها یا مراکز رادیولوژی و آزمایشگاهی طرف قرارداد بیمه سلامت خدمات را با تعرفه بیمه‌ای دریافت کنند.

سرپرست بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: در خصوص بستری شدن زوار هم در صورتی که زائران فاقد هرگونه بیمه باشند، به محض بستری شدن تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

وی افزود: اگر هم زائران از بیمه برخوردار هستند در صورت بستری شدن، با ثبت کد ملی آن‌ها در آن مرکز درمانی، نوع بیمه آن‌ها مشخص شده و خدمات بر اساس آن به بیماران ارائه می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷