افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
تاکید  نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بر استفاده از ایده های جوانان
09 اردیبهشت 1402 - 11:01
شناسه : 37104

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سرپرست وزارت آموزش و پرورش پس از ورود به استان به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه رفتند .

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه ، هنه دکتر زلفی گل و صحرایی در اولین برنامه کاری خود در سفر به استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند .

آیت الله علما در این دیدار با اشاره به توجه ویژه رهبر انقلاب به دانشگاه و دانشجویان گفت:  حرکت در مسیر علم و دانش می‌تواند موجب پیشرفت و توسعه کشور در همه عرصه‌ها شود.

وی با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های کشور متکی به علم و دانش است افزود:  ایران اسلامی جوانان صاحب ایده‌های بسیاری دارد و ما باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روز معلم گفت : شهید مرتضی مطهری دانشمند و فیلسوف عالم بود و شاگردان بسیاری نیز تربیت کرد و ما باید با حرکت در مسیر این شهید هر روز به دنبال کسب علم باشید .

وزیر علوم تحقیقات و فناوری هم با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در طول جنگ هشت ساله شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است گفت : مردم این دیار با مقاومت و ایثار در دفاع از آب و خاک این مرز و بوم جانانه جنگیدند و جان عزیزترین جوانان خود را در راه حفاظت از وجب به وجب خاک کشورمان فدا کردند . 
زلفی گل افزود:  بزرگترین آرمان یک جامعه دانایی است و وزارت علوم با همکاری و تعامل هرچه بیشتر با آموزش و پرورش در راستای حرکت در مسیر توسعه علمی کشور گام برمی‌دارد .

صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش هم با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تمدن غنی و علم را عاملی در جهت پیشرفت و توسعه کشور می‌دانند گفت : ما نباید از این دو غافل شویم چرا که ایران اسلامی با تاریخی کهن ووجود دانشمندان ، همواره در جهان مطرح است .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷