افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33482 تعداد نوشته های امروز : 7×
اجرای برنامه های دهه کرامت با شعار خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی
23 اردیبهشت 1402 - 18:00
شناسه : 37655

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : توجه به پتانسیل و ظرفیت جوانان راهکار موفقیت در عرصه های فرهنگی و برپایی برنامه های دهه کرامت بهترین فرصت برای حضور آنان است .

پ
پ

 به گزارش افق کرمانشاه ،برنامه های دهه کرامت با شعار خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینینشست شورای سیاستگذاری جشن های بین المللی زیر سایه خورشید و دهه کرامت صبح امروز در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد
دهه کرامت از سی و یکم اردیبهشت امسال همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر آغاز می‌شود و تا ۱۰ خرداد سالروز ولادت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام ادامه دارد.

برنامه های امسال این دهه با شعار خدمت کریمانه، همدلی ، امیدآفرینی برگزار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : توجه به پتانسیل و ظرفیت جوانان راهکار موفقیت در عرصه های فرهنگی و برپایی برنامه های دهه کرامت بهترین فرصت برای حضور آنان است .

آیت الله علما خطاب به مسئولان افزود : برای حفظ و تقویت ارزش‌های دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی می بایست فعالیت های فرهنگی برای جذب جوانان هوشمندانه و خلاقانه باشد.

وی تصریح کرد: دشمن از طریق هجمه‌های فرهنگی سعی دارد تا جوانان را به سمت انحراف ابتذال و فرهنگ بیگانه  سوق دهد لذا آموزش و پرورش و دانشگاه ها می بایست با برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی در این مسیر کوشا باشد.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برپایی جشن روز دختر در سه روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها خبر داد و گفت: 

امسال میزبان سه کاروان از خادمان رضوی و پرچم متبرک حرم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام هستیم که ۳۰۰ برنامه را در سراسر استان اجرا خواهند کرد .

امامیان افزود : بر پایی جشنهای محلی و منطقه‌ای اطعام رضوی جشن میلاد حضرت رضا علیه السلام در استادیوم ورزشی آزادی کرمانشاه برگزاری مراسم عصر شعر ملکوت هشتم مسابقات ورزشی فرهنگی پیاده روی بزرگ خانوادگی و پویش همه خادم امام رضا ایم در نظر گرفته شده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷