افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
13 مرداد 1402 - 15:28
شناسه : 43876

استاندار کرمانشاه گفت: با ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرز خسروی زمینه تردد روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ هزار زائر از مرز بین المللی خسروی برای اربعین فراهم شده است .

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، امکان تردد روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ هزار زائر از مرز خسروی فراهم استصحرائی بااشاره به فراه شدن امکانات مناسب در مرز بین‌المللی خسروی بر پذیرش و اعزام مطلوب زائرین در اربعین سال‌جاری تأکید کرد و افزود: توسعه فرودگاه بین‌المللی ووجود ایستگاه راه‌آهن در استان کرمانشاه، از جمله امکاناتی است که زمینه ارائه خدمات مطلوبتر بهزوار رافراهم کرده است.
محمدطیب صحرایی، با اشاره به تشدید فعالیت‌های آماده سازی مرز خسروی گفت: مرز خسروی امسال بصورت ۲۴ ساعته پذیرای زوار اربعین خواهد بود و در همین راستا با توجه به پیش بینی افزایش تردد زوار نیاز است که آماده سازی این مرز هم تقویت شود.
وی با بیان اینکه، گفت: اگرچه اقدامات مربوط به اربعین در استان و درمسیر تردد زوار گسترده است، اماعمده اقدامات و پروژه‌ها در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی متمرکز شده است.
صحرایی از فعال‌تر شدن موکب‌ها در پذیرایی از زوار هم خبر داد و افزود: مذاکراتی با طرف عراقی صورت گرفته تا بتوانیم مشکلات حمل و نقل زوار را هم به حداقل برسانیم ..
وی افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته قرار است با همکاری طرف عراقی زوار را از مرز خسروی به مقاصد اولیه مانند بغداد و نجف برسانیم تا زوار از آنجا بتوانند راحت در مسیر پیاده روی قرار گرفته و خود را به کربلای معلی برسانند.
وی افزود: امسال سایه بان‌های مرز هم گسترده‌تر شده و سرویس‌های بهداشتی هم در مسیر تردد افزایش پیدا کرده است.
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به گرمای هوا و احتمال افزایش گرمازدگی زوار، در تشریح خدمات درمانی مستقر در مرز خسروی از استقرار چندین بیمارستان در این مرز خبر داد.
وی افزود: بیمارستان ارتش در سه راهی نصرآباد مستقر می‌شود و بیمارستان سپاه هم در نقطه صفر مرزی استقرار خواهد یافت.
او گفت: علاوه بر این دانشگاه علوم پزشکی نیز مرکز درمانی را در ابتدای ورود به پایانه خسروی مستقر کرده و چند مرکز درمانی اقماری دیگر هم در سطح این مرز فعال کرده است.
صحرایی گفت: درکنار این مراکز درمانی، اتاق‌های سرد هم برای جلوگیری از گرمازدگی زوار در مرز در نظر گرفته شده است.

استاندار کرمانشاه از استقرار شهرداری منطقه ۲۲ تهران در مرز خسروی برای خدمات رسانی به زوار در دو سوی مرز خبر داد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷