افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33482 تعداد نوشته های امروز : 7×
لزوم خودداری زائران اربعین از توقف و استراحت در شانه راه‌ها 
13 شهریور 1402 - 16:28
شناسه : 46303

رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به نا ایمن بودن حاشیه و شانه راه‌ها برای استراحت و خوابیدن، زائران اربعین از توقف در این مکان‌ها خودداری کنند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، خودداری زائران اربعین از توقف و استراحت در شانه راه‌ها  سرهنگ “کیخسرو دستغیب ” اظهار داشت: شانه راه بخشی از بدنه راه است که در دو طرف خط‌های عبور رفت و برگشت قرار داشته و برای توقف اضطراری وسایل نقلیه به کار می‌رود.
وی افزود: در سوانح پیش آمده، وسایل نقلیه‌ای که به هر دلیل از مسیر اصلی خارج شده اند پس از ورود به شانه و حاشیه راه با خودرو‌های متوقف و سرنشینان آن‌ها برخورد و خسارات و صدمات شدیدی وارد کرده اند.
دستغیب یادآوری کرد: این سوانح در شب‌ها به علت تاریکی هوا و عدم دید کافی رانندگان با شدت بیشتری اتفاق افتاده و به همین علت جان زائرانی که مبادرت به توقف و استراحت و خوابیدن در حاشیه و شانه راه‌ها می‌نمایند در خطر می‌باشد.
رئیس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: زائران در هنگام خستگی و نیاز به خوابیدن، باید در محل‌های امن مانند موکب‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی توقف و استراحت کرده و در مدت توقف از نزدیک شدن کودکان و افراد کهن سال به جاده جلوگیری کنند.
وی  گفت: هرگونه توقف غیر ضروری در حاشیه و شانه راه‌ها ممنوع بوده و چنانچه واقعه اضطراری مانند تصادف یا نقص فنی برای وسیله نقلیه پیش آید، بایستی با نصب علایم هشدار دهنده سایر رانندگان را از حضور خود آگاه کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷