افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
راه اندازی بیمارستان سیار سپاه نگرانی ما را کم می کند
03 شهریور 1400 - 11:35
شناسه : 7623

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: راه اندازی بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در کرمانشاه نگرانی ما را برای روز‌های آینده کم کرده و حضور این عزیزان باعث شده احساس تنهایی نکنیم و مامنی برای پشتیبانی داشته باشیم.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، دکتر مرادی در آیین بهره برداری از بیمارستان سیار فوق تخصصی ۱۲۸ تخت خوابی راه اندازی بیمارستان سیار سپاه نگرانی ما را کم می کنددفاع زیستی نیروی زمینی سپاه در کرمانشاه گفت: در موج پنجم کرونا از لحاظ تعداد و سرعت و قدرت سرایت، بیماری رکورد‌های قبلی را شکسته است و افزایش بیماران در استان نگران کننده است‌

وی با بیان اینکه در چهار موج قبلی با همکاری همگان بیماری پشت در‌های بیمارستان نماند، افزود: تخت‌های بیمارستانی و وجود فضا جهت بستری کردن بیمار بسیار مهم است و این بیمارستان نقش مهمی در تامین تخت‌های حال حاضر دارد.

دکتر مرادی خاطرنشان کرد: هر تخت فقط از نظر فیزیکی قابل ارزیابی نیست بلکه نیروی انسانی آن بسیار مهم است و عوامل متعددی دست به دست هم می‌دهد تا ارائه خدمات به بیماران فراهم شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان سیار سپاه یک بیمارستان کامل و مهم است و از لحاظ فیزیکی، ارتفاع مناسب، تخت کافی و مجهز، اتاق‌های عمل و امکانات تأسیساتی و تشخیصی بسیار خوب نگرانی‌های ما را برای روز‌های آینده کم می‌کند.

دکتر مرادی افزود: از همکاری‌های بهداری نیروی زمینی سپاه و همه عزیزان در استان و کشور که برای آماده سازی این بیمارستان تلاش کرده اند، صمیمانه تقدیر می‌کنم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷